Tuesday, September 7, 2010

Kad untuk Mamin a.k.a bik min

2 hari lagi nak raya.mama buat photoshoot raya untuk tempek kat blog ni khas untuk aunty saya yang tak balik raya.Lagipun dia belum habis pantang so tak dapat la dia makan kuih raya..cian kat Mamin.Dikesempatan ini saya dan kazen2 saya nak wish Mamin and family selamat hari raya.Tahun depan Mamin balik jangan lupa bagi duit raya.Saya nak simpan dalam tabung haji.hehe..muahh..kiss untuk Mamin dan adik Rayyan a.k.a awang..

dari kami,
geng baju belang

2 comments:

  1. nape aku xtau ade gbr ni..lmbt daaa aku check..huhuhu..menitis la air mataku ;(.. pandai ataa posing..nape x letak emok jugak..

    ReplyDelete
  2. emok a.k.a ilmi time ni dia mengamuk tak nak tangkap gambar.sekarang ni gelaran utk emok ialah = emok mengamuk, adam meragam..kombinasi yg baik..haha

    ReplyDelete