Monday, August 2, 2010

17 bulan..


Saya sudah setahun 5 bulan.. (17 bulan)

Pada usia ini saya sudah pandai:


--> sebut mama,abba,mak,mbah..aba..(abang),jaajaa..(jajan)

--> suap nasik dari pinggan sendiri (walaupun yang masuk mulut cuma beberapa butir je)

--> Ambik bantal setiap kali mama balik dari sekolah (untuk mama baring dan brestfeed saya)

--> tolong mama susun baju yg dah dilipat dan masukkan dalam bakul pakaian saya (lebih kepada masuk dan sumbat jer..haha)

--> tolong mama tutup pintu,switch on TV,tengok kartun..


Banyak juga perkara yang saya dah pelajari seiring denan usia saya.Cuma satu je yang saya musykil...


bila agaknya rambut saya nak tumbuh banyak???




2 comments:

  1. rambut x tumbuh sampai besar..keekke.. pandai ke on tv? ni mesti keba ajar ni..

    ReplyDelete
  2. bukan setakat on tv,panjat tv pon pandai tau..cikgunya adalah keba si pome..

    ReplyDelete