Wednesday, February 17, 2010

another new skill..




mama..saya dah boleh panjat katil..lepas dah boleh merangkak dan mengesot, saya cepat menguasai skill baru iaitu panjat-memanjat.masa ni umur saya 8 bulan.Saya bukan saja dah pandai panjat katil tapi juga dah berjaya memecahkan pinggan embah kat rak pinggan.tapi saya tak faham kenapa mama marah bila saya pecahkan pinggan tu..itu bukan mainan ke? saya cuma nak main je.
satu lagi skill saya masa umur ni,mencampak botol susu bila dah habis minum.yang ni pun mama marah jugak.tak faham la mama ni…perkataan yang selalu saya dengar dari mulut mama kalau saya buat semua benda tu, ‘adam..jangan!!!...’
ala mama..saya cuma nak main la..

(mama says; ibu mana yang boleh dok diam kalau dapat anak ligat macam budak ni..semua benda nak dipecahkan..aiyoo..)

No comments:

Post a Comment